lørdag 1. november 2008

No fær eg!


I morra setter jeg snuta mot København! Jeg hater å fly, og med holdningen; dette blir kanskje siste gangen dere hører fra meg, skriver jeg et lite avskjedsinnlegg.
Grunnen til at jeg ofrer livet er at jeg skal på intensivkurs i regi av sykepleien. Ivrige studenter fra norden + meg, skal skrive litt om viktige tema som rus, seksualitet, selvmord og overvekt. Jeg satser på at det blir en suksess, og skal prøve å blogge litt om hva som foregår mens jeg er borte. Men jeg vet ikke riktig om det finnes verken tid eller trådløst nett nok til å få ned noe fornuftig. Hvis dere ikke hører noe, så må dere komme tilbake på søndag, for da kommer jeg hjem. Håper jeg. Jeg tar bussen tilbake da. Og det hadde jo vært veldig ironisk om den kræsjet, og jeg døde på en slik måte. Men allikevel. Jeg vil heller dø i buss enn fly. Har aldri likt ting som går fort nedover, som berg og dalbaner, slalom, styrtende fly osv.

So long, farwell, auf wiedersen adiue!

3 kommentarer:

Australiabloggen sa...

Jeg sier bare - 25 timer i fly.. Da kan du si "hadet", da... Hvor lang tid tar det til København? 1?

God tur og kos deg :)

Klem fra Silje

Anonym sa...

kos deg kari! men kom hjem om ikke alt for lenge.. jeg har et kosebehov:)

klem fra Camilla

Anonym sa...

Jeg er spent på åssen du har det! Er ikke hver dag du reiser til det store utland:) Du må oppdatere oss her hjemme når du får tid! Kos deg:)