mandag 10. november 2008

Tatovering

Jeg har lyst på det jeg. Og ikke en sånn liten puslete en. Det er ikke min greie. Hvis jeg først skal ha så skal den sitte på overarmen, være stor, ruvende og fargerik. En skikkelig old school tattoo. Med pin-up dame, kirsebær, anker, hjerte og hodeskalle, roser og litt skrift. Kanskje ikke alt sammen. Men et utvalg. En stund ville jeg at det skulle stå "rock'n'roll fiskeboll"...

Jeg vet ikke jeg.. Kan man være dame og ha en pin-up dame på armen? Eller er det litt snodig. De er jo så fine, men ja. Nei. Denne kan du forresten kjøpe på amazon.com til meg til jul. Så kan jeg gi det et forsøk.
Eller kanskje dette er noe for meg.
Men de er jo litt små, så jeg måtte hatt noe i tillegg! Noen kirsebærblomster kanskje...


Kanskje jeg skal ha en yrkesrettet en...


Nei, det tror jeg ikke.
Jeg håper virkelig jeg tar motet til meg en gang i fremtiden. Og det derre tullet med at når man blir gammel så ser det så rart ut, så vil jeg bare si at gamle kropper ser litt rare ut uansett. Så en tattis fra eller til tror jeg ikke spiller så stor rolle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dæven Kari, den øverste tattoeringen er jo råtøff! Noe lignende har jeg også lyst på også. Blodharry, men på den gode måten. =)

Grete

Anonym sa...

En gang i fremtiden? Når? Jeg klarer så klart bare å tenke på hva bestemor vil si.

Anonym sa...

Har jeg fortalt deg at jeg ha drømt om å ta tattoering? Drømt, som i drøm om natta. Og det jeg har drømt drømmen flere ganger. Jeg tattoerer en bie/homle på rumpa/hofta som flyr avsted. den er veldig kul. Og dersom jeg finner det samme motivet som er i drømmen min, så skal jeg ta den:) Det har jeg bestemt meg for. så nå håper jeg at jeg ikke finner motivet.. hehe..