søndag 2. november 2008

Snart presidentvalg... endelig

I forsøk på å være litt politisk interessert poster jeg dette innlegget nå, selv om det egentlig burde kommet på tirsdag.. Jeg gleder meg til denne mannen samler sammen pikkpakket sitt og drar hjem. Det er sikkert noen som savner han der hjemme. Jeg er nemlig i den tro at han er en skikkelig ålreit kar, som f.eks nabo.. Men president a gitt. Var vel litt skivebom akkurat der.


Så vil jeg anbefale dere å ta en titt på denne fine snutten her. Klarer fortsatt ikke sette youtube-filmen rett inn, så dere må nok klikke på linken.

http://www.youtube.com/watch?v=gLCZG-nE6Nk


Jeg setter pengene mine på denne karen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Obama!
dette blir spennende. kos deg i danmark!

Shubi sa...

Hurra for Obama!!!

Anonym sa...

Gjett hvem som satt oppe hele natten, og som så den historiske talen før hun fornøyd gikk til sengs.