onsdag 26. november 2008

Joy! to you and meeee...

Jeg har tjuvstarta litt jeg. Kunne bare ikke holde meg lenger.. Jeg bare måtte sette på Merry Christmas med Mariah Carey! Det er så flott! Det er så alt for mye! Jeg må bare bruke en hel haug med utropstegn for å uttrykke min begreistring! Joy to the world!!!!

Jeg veit det ikke har bikka desember, men jaggu nærmer det seg og nå da! Jeg trur sannelig jeg må julepynte litt her jeg. Tror jeg skal kjøpe meg en juleglede. De er så fine synes jeg. Liker de litt bedre enn julestjernene. De er jo rosa, men det er fint det! Og etterpå må jeg ned og kjøpe noen pepperkaker. Og litt julepynt ellers skulle jeg også ha. Noen julekuler kanskje, og en sånn adventstake. Hm hm hm.. Lurer på om jeg ikke rett og slett skal ta meg en liten tur ned på Åhlens nå jeg.. Har ikke noe å forsømme med det vel?

haha, se her. Dette er både litt fælt og fint. Fikk litt blandede følelser nå gitt.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Kjære Kari, du har ikke tjuvstarta på jula nå, julegater og juletrær er tent for én uke siden, for ikke å snakke om julestjernene i de tusen hjem.

Og om ikke det var nok til å få deg til å føle deg bedre så trøst deg med at Stein Olav har holdt på å pynte til jul siden slutten av september!

Kari sa...

Sier du det? jammen da kan jeg jo bare holde på. Nå har jeg kjøpt både juleglede og pepperkaker, så nå blir det fest!