tirsdag 11. november 2008

Oktober i bilder

Jeg er den første til å si meg enig i at en blogg med nesten bare tekst er dritkjedelig. Og det er ikke lenge før denne bloggen føyer seg inn i rekken av blablabla. Siden kameraet er tomt for batteri og batteriladeren er nowhere to find så blir det litt dårlig med dokumentering. Men vi får bruke det vi har. En liten oppsummering av oktober i bilder kjem her:

En kveld med vafler


En ettermiddag med trivelig vær


En krukke med godterikuler på grynerløkka


En kveld med livsglede for eldre i fine ullern kirke


Våte blader på trikkestoppen


Rødkløver på nattbordet


Sykkel på tv-bordet


Ølskjenking på oktoberfest


Det kan jo se ut som jeg ferdes mest på egenhånd, men det har nok hent det har vært folk til stede som sikkert kunne vært med på bildene. Men jeg gjorde ikke det den gangen her.

Tror vi skal gjøre det til en fast tradisjon og oppsummere litt etter at måneden er omme. Jeg skal prøve å huske på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spiste pappas vafler i helga mens jeg leste om presidentvalget. Nå spilles soundtracket til "Beautiful People" på stereoen. Herlig.

Australiabloggen sa...

Jeg har lyst på en sånn sykkel! Bare i full størrelse såklart. Egentlig har jeg lyst på BMX sykkel også. Lyst på mye rart jeg. Materialistiske (det var et vanskelig ord å skrive) Rune, det er mitt hittil ukjente mellomnavn.