lørdag 15. november 2008

Lørdagskveld.

Har krølla meg oppi senge, med grevens pærecider, carola og Charlotte perrelli på you tube. Jeg skal si deg det er fest på rom 309 i kveld! Wuuu! Nå skal jeg bare fikse og ordne litt på fasaden, og så skal jeg sette snuta ut.

Idag har jeg sydd et skjørt. Det ble litt sånn på halv 12, men helt akseptabelt. Det er svart, har høy linning, og står litt sånn ut.
Ellers har jeg prøvd å rusle litt i byen med Julie (noe som er litt vanskelig når du ikke er inneforstått med begrepet rusle!). Jeg kjøpte meg en glidlås og en scones. Julie kjøpte mange flere ting og brukte mange fler penger. Jeg var flink. Hah!

Livet uten telefon føles litt angstfylt, og det er rart hvor utrolig avhengig man er av det. Jeg kan ikke unngå å tenke på hva man måtte gjøre når man bodde på hybel før. Hadde alle hustelefon, eller måtte jeg ha gått ut til telefonkiosken på hjørnet når jeg skulle ringe hjem?

Har ikke tid til å sitte å grunne over dette. Nå er det på tide å begynne å kle seg ut.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er veldig fristet til å sende en sms for å høre hvor turen går i kveld, men det lar seg jo ikke gjøre! BAIS!

Kari sa...

og hadde jeg hatt mobil, så haddde jeg sagt ifra, for jeg kjente at jeg savnet dere iløpet av kvelden! :) Men hvis telenor nå snart sender meg nytt simkort, og familiedn Blaalid sponser meg my "ny" telefon, så blir det saker. Og fast øl på fun house! :)