lørdag 22. november 2008

Greetings

Nå er det lørdagskveld på Raufoss, og det er deilig!
Deilig å bare sitte inne i varmen og høre knitringen fra ovnen og barne-tv i bakgrunnen.
Akkurat som alle lørdagskveldene var i barndommen!
Ute er det et par minusgrader, litt snø, veldig mørkt og stjerneklart.

Idag har jeg vært på ting & tøy. Det er vel litt sånn bygdenorges svar på Fretex... Jeg har hvertfall aldri sett butikken i Oslo. Uansett. Det er så morsomt. Billig, med ganske bra utvalg. Jeg vil si det er et stykke mellom godbitene, det blir litt mye utvasket Kappahl, men av og til så kan man være heldig. Og man slipper trendmafiaen som går rundt og leter opp fansy plagg som de senere selger til overpris i en eller annen vintagebutikk.
Jeg fikk kjøpt meg en blomstrete skjorte, en fløyelsjakke-sak og et fløyelssett som jeg tenker fikse og ordne litt på. Jeg har alltid veldig høye tanker om at jeg skal klare å lage de flotteste kreasjoner ut av ingenting. Men det ender somregel med et eller annet litt pussig antrekk som ikke blir brukt. Jaja. Det er lov å prøve seg.


I går var jeg på pub'en og så Rockettothesky sammen med søster.
Jeg sier bare: -Halleluja!

I morra vet jeg ikke riktig hva jeg skal ta meg til, men nå skal jeg bli med pappa på butikken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

KARI! Hei! No har eg lest heile bloggen din frå a til å, og det har vore ei førsteklasses oppleving! Her må eg følgje med, skjønar eg. Ha det fint på Raufoss! Klem frå Maria frå NMH :)

Kari sa...

Åh, Maria! Det er såå lenge siden, og nå ble jeg utrolig glad! Følg med, følg med! Vi må finne på noe en dag, for nå bor jeg like nedi veien for deg.. tror jeg! Bor hvertfall på carl berner, og nesten rosenhoff! Tenk det! :):)

Anonym sa...

Jammen, då var det jo deg eg trudde kanskje at eg såg på lang avstand her ein dag for litt sida! Ei som ligna litt på deg gjekk over vegen til busstoppet - no er alt klart og betydeleg! Vi må definitivt finne på noko, ja! Når reiser du heim til Raufoss for godt før jul? Eg er her til den 18. desember, men skal på ein liten tur og sånn før det ... denne saka må vi forfølgje. :)