tirsdag 11. november 2008

Fyttirakkern

Har akkurat helt kokende vann på foten. 3 små blemmer har jeg fått. Jeg vet jo at jeg skulle tatt vann på det. Men æsj. Jeg drev liksom på kjøkkenet og styrte og ordna, så da gadd jeg ikke. Men au, nå tror jeg kanskje jeg må gjøre det fordet. Selv om det kanskje er litt for seint.

Sånn. En smule bedre ble det vel. Jeg har ikke noe spesielt å meddele egentlig. Bra jeg brant meg litt, for da hadde jeg en unnskyldning for å skrive. Har nettopp spist et par biter lakris, og nå tenkte jeg jeg skulle prøve å gjøre litt skolearbeid. Eller så hadde jeg noen flyktige tanker om å dra på trening. Men nå har jeg jo vondt i foten... Det var jo veldig synd.

Er det noen andre som har noe på hjertet da?

1 kommentar:

Shubi sa...

Dette var ikke et kjedelig innlegg. "...et par biter lakris..." - enkelt og morsomt :)