fredag 31. oktober 2008

Halloween!

Dagen idag har stortsett vært en eneste stor avstraffelse for et jeg hadde det gøy igår. Men jeg tar den. Har ikke feira halloween på noen annen måte enn å kjøre innpå candy som Vilde var så elskverdig og ta med seg fra taxfree. Men det holder for meg det.

I fjor derimot da var det andre boller.



Maje og jeg skar ut et prakteksemplar av et gresskar.



Vi var fine som få... Disco-Vea, gravid nonne, ninja, Berit Smerit Perit, The Joker, og blotter.


Trivdes rimelig godt i rollen og følte en slik eksponering lå ganske naturlig for meg. Ikke langt fra det jeg nå har begynt med. Blotting, blogging... Tror det er noe der.

Uansett. Lagde meg en ganske autentisk penis for anledningen, da jeg tror dette er en ganske mannsdominert aktivitet. Foten på en solbrun nylonstrømpebukse var som skapt for oppgaven. Absolutt å anbefale for de som måtte lengte etter slike attributer.


Med dette bildet friskt i minne ønsker jeg dere en skrekkelig natt!