tirsdag 21. oktober 2008

To hender!

Og jeg har to hender, og de klapper jeg takt meg
Jeg har to føtter, jeg danser inn i himmelen
Jeg har ett hjerte, som jeg fyller opp med Jesus
Jeg skal aldri tenke på trøbbel igjen.

Kjære moder jord du lar meg ofte går her ensom
Jeg har mange ganger gått, med hodet bøyd i skam
Men innerst i min sjel fins det en som aldri viker
Det er min frelser, det er fint å kjenne han.

For jeg har to hender, og de klapper jeg i takt med
Jeg har to føtter, danser inn i himmelen
Og jeg har ett hjerte som jeg fyller opp med Jesus
Jeg skal aldri tenke på trøbbel igjen.

Vår herre han bor i en gylden himmelsk bolig
Der er kjærligheten dør, og nøkkelene evig tro
Og varmt er lyset fra hans store, åpne vindu
Det lyset skal skinne på oss to.

For jeg har to hender, og de klapper jeg i takt meg
Jeg har to føtter, jeg danser inn i himmelen
Jeg har ett hjerte som jeg fyller opp med Jesus
Jeg skal aldri tenke på trøbbel igjen.

Når det blåser hardt den siste kvelden her på jorda
Da løftes jeg på vinger, som flyr meg sikkert hjem
Men kjære venner, ikke gråt når jeg er borte
For da har jeg endelig kommet frem.

Og jeg har to hender, og de klapper jeg takt meg
Jeg har to føtter, jeg danser inn i himmelen
Jeg har ett hjerte, som jeg fyller opp med Jesus
Jeg skal aldri tenke på trøbbel igjen!

Syng med til Onkel Tukas geriljagospel på myspace.com/onkeltuka
Anbefales!

2 kommentarer:

Julle sa...

om kari kan? klart hun kan! Ingen tvil om det;)Let me know neste gang du klipper neglene på fingrene!

Juliane sa...

Har fått den sangen på hjerne, men jeg digger den :D