mandag 20. oktober 2008

The silverboyzZz!

Ikke et nytt og trendy band, men ganske fantastiske for det. Og idag fikk jeg høre de for første gang. Live. Uten ribbe i munnen. Det var flott. Det var slager på slager med englesang. Akk sukk. Grunnen til opplegget var at jeg var sånn livsgledeledsager for noen gamle mennesker. Det var ikke så vanskelig. Vi fikk på oss ei gul t-skjorte, og så leide vi de ut og inn av busser. Jada. Senere når jeg satt på trikken hjem var det en narkoman som sang "la oss leve for hverandre". Kanskje ikke av helt samme kaliber, men han sang veldig høyt og rungende. Så trivelig var det, læll!

Jeg tror dette var alt for i kveld. Lurer på om jeg ikke må legge en liten plan for denne bloggen. For hva skal man egentlig skrive om? Det går seg nok til. Trenger bare litt tid på å bli varm i blogg-trøya.

Bildet er hentet fra sølvguttene. no. Plikter kanskje å si ifra om sånne ting... Kanskje har jeg ikke lov til å bruke bildet i det hele tatt? Who knows. Ikke jeg i hvertfall.

Ingen kommentarer: