lørdag 25. oktober 2008

Mens vi venter på klesvasken

Så sitter jeg her, på det lille rommet mitt/mitt hjem. Jeg hører på den nyeste til PJ Harvey, som vel kanskje ikke er så ny lenger, men den er ny for meg, og den er nydelig. Så tusen takk til deg Anne Marte.
Jeg har såvidt vært ute en tur idag og da kjøpte jeg meg en nål av en puddel i lett trav.

Eller kanskje er det mer likt hurtig gange. Uansett. Den lå der og blinket i en skål og måtte få bli med hjem.
Når jeg drev på, og strevde og fotograferte puddelen, så tenkte jeg: har jeg fler dyr på rommet mitt som bør få eksponere seg litt på nett? Det har jeg vettu. Og nå skal du få se hvilke dyr som har fått innpass her i huset. Det er ikke akkurat noahs ark, men det er ikke meningen heller.

Den hvite tigeren sitter i vinduskarmen og har litt neglelakk på nesa. Den luringen.


I den andre delen av vinduet, heldigvis, sitter en due med en bamse oppi. Det må sies at disse dyra ikke kom hit helt frivillig. De er kidnappet, eller brakt i trygghet som det også heter, fra et nå nedlagt utested. Jeg vil ikke nevne navn, med tanke på søksmål, men noen av dere skjønner det sikkert.


Ellers har jeg en liten brodert fugl på veggen.


Og et, tja, det kan knapt nok kalles et dyr. Kjøpt på steinerskoleloppis, og fylt med halm. Men for at dette liksom skulle bli et litt skikkelig innlegg, så får den få være med. Ulf.



Det var det. Nå er både klesvasken og cd'en ferdig. Ha en flott Lørdag.

2 kommentarer:

Australiabloggen sa...

Jeg vil ha en brodert fugl til jul!!! Ja takk! Hilsen Silje

Kari sa...

Jasså? Ja, men da får vi se hva vi får til på den fronten da.