søndag 19. oktober 2008

Hviledagen.

Idag har jeg, forutenom å bli ny bloggdronning, sovet, spist en bolle med seigt popkorn fra igår, klippet tåneglene og sovet litt til. Det var bare takket være at Julie la igjen kameraet sitt på nattens nach at jeg fikk litt frisk luft i lungene ( + et sett nye gnagsår fra skoene, som jeg begynner å innse kanskje er litt små...? Det ble dog en smule bedre av å klippe neglene ;). Herlig og forfriskende var det nå uansett. Jeg tenkte jeg skulle legge ved et bilde da vettu, for er det noe som er kjedelig så er det blogger med bare masse tekst.
Dette bildet, og flere som kommer vil også være et bevis for at sånne som meg har ikke noe å med et kamera å gjøre. Jeg er så utrolig dårlig til å ta bilder! Jeg skjønner meg ikke på lyssetting, og bruk av blits, og ulike innstillinger. Men, jeg tar bilder for det. Så får du og jeg bare leve med middelmådigheten. Det går greit. Uansett likte jeg dette bildet litt, for når vi gikk og strena oppover trondheimsveien, Julie og jeg, hånd i hånd, så slo det meg at akkurat sånne lys, som henger over store, trafikerte veier, det er liksom litt definisjonen på en storby for meg. Eller det var hvertfall det før. Noe av det som var Oslo for meg, var å kjøre hjem igjen om kvelden og se alle lysene i mørket, og tenke litt på alle som bor der. Da kriblet det litt inni meg, for det var liksom litt magisk og veldig ukjent. Det er jo litt mørkere på toten, det må sies. Men det var en god følelse. Og det var et hyggelig gjensyn med den i kveld.

Jeg ser frem til å legge ut detaljer fra mitt fantastisk glamorøse liv til alles glede og beundring.

Godnatt!

Ingen kommentarer: