mandag 27. oktober 2008

Billedevegger

Jeg har en forkjærlighet for billedvegger. Det er få ting som gir så mye personlighet til et rom. Jeg sparer til å få meg en stor vegg med masse bilder og rammer, fine og stygge om hverandre. Men foreløbig har jeg ikke så mange bilder, og ikke har jeg lov til å spikre i veggen heller, noe som gjør det hele litt tungvindt. Bra for oas (de som leier meg husrom), dumt for meg.

Jeg er tydeligvis ikke alene om å like billedvegger. Det er ganske mange som slår meg ned i støvlene akkurat der.

Fra malinmöblerar. malinmaskros.blogg.se/malinmoblerar


Theselby.com


Fra underbaraclara


Akk sukk. Det er mange fine hjem der ute. Jeg gleder meg til å få mitt eget hjem å slå meg løs i. Foreløbig ser min vegg slik ut


Hehe, ikke så stusselig som det kankje ser ut som. Eller jo. Men man må begynne et sted ikke sant. Så får jeg bare drømme meg inn i andres vegger enn så lenge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er vegger hjemme som du kan få dekorere med familiebilder. Det er forøvrig flere nye bilder på veggene her.