søndag 18. januar 2009

Søvn, søvn, søvn, mat, mor, søvn.

Jeg har ikke så mye å si egentlig. Men jeg skal nå prøve å lire av meg noen setninger sånn på trass. Jeg har stortsett sovet i hele dag. Det er et eller annet med det å sove på dagen som av og til føles mer tilfredsstillende enn å sove om natten. I kveldingen var jeg hos Silje og Rune og fikk mat og is. Det var snilt. Vi så vi på Top gear, men jeg klarte ikke å holde øynene oppe, og datt litt ut av hendelsene. Nå har jeg kommet meg hjem i snøkaoset. Bussjåføren var litt vill, og når trafikken stoppet opp skulle han prøve et triks, og begynte å rygge og snu mitt i veien. Han ville at noen av oss passasjerer skulle gå ut og dirigere han. Jeg overhørte det så godt jeg kunne. Men han fikk utrolig nok gjennomført den briljante ideen sin, og vi kom oss da opp til elskede Carl Berner. Nå sender jeg han noen gode tanker.

En annen person jeg sender tanker idag er mamma. Og de er mye varmere og bedre, og veldig oppriktige. Hun har nemlig bursdagen sin idag, så hurra for det. Jeg er veldig, veldig glad i deg!

Nå skal jeg prøve å finne tilbake til den herlige søvnen. I morra er det første dag i praksis. Hujedameg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Top Gear er forferdelig, men det har mest med å gjøre at jeg hater Jeremy Clarkson. Det er det flere som gjør:
http://cruellablog.blogspot.com/2008/12/bottom-gear.html#comments

http://cruellablog.blogspot.com/2008/05/i-hate-jeremy-clarkson.html#comments

http://www.youtube.com/watch?v=-XYSpmkW5KM&feature=related