fredag 23. januar 2009

Limericks

Hvis du tilfeldigvis hungrer etter limericks så foreslår jeg at du tar en tur inn på Shubi og leser resultatet av en togtur fra trondheim.

Her i Oslo snør det, er surt og ekkelt. Men akkurat nå gjør det ingenting. Jeg har ikke tenkt meg ut idag. Jeg skal bare sitte inne i varmen, sy litt på en av to kjoler jeg kjøpte meg på UFF igår, høre på musikk, lese litt og bare kose meg. Kanskje sover jeg litt også. Det hadde ikke forundret meg.

Isted når jeg satt på do og stirret i veggen, eller rettere sagt inn i dusjen, så slo det meg plutselig at noe var annerledes. Ja, det har vært noen her å skiftet dusjslangen. Før hvit, nå grå. Jeg hadde jo bedt om det, så det var en positiv overraskelse. Men at noen bare kan valse ut og inn... Jeg vet ikke jeg. Samtidig er jeg veldig glad for at jeg ikke var hjemme når denne personen kom. Antageligvis var det den litt snodige vaktmesteren. Jeg synes han er rar fordi han alltid spør "går det bra?", og en gang jeg vasket kjøkkenet kom han snikende inn og begynte å synge med til Eternal Flame. Det var litt ubehagelig, selv om det kanskje høres uskyldig ut. Nok om han.

Nok om meg. Nok blogg.

Ingen kommentarer: