fredag 16. januar 2009

Dårlig stemning

Jeg kjenner jeg er litt amper, og det er ingen god følelse. Jeg var helt fin fra morgenen av, men så måtte jeg nedenom byen, og det er gjerne der jeg begynner å brygge på denne vonde følelsen. Jeg kjenner jeg er litt sur på de bittesmå snøflakene som blåser rundt om, lander, og blir brune og ekle med en gang. Bilene som snegler seg avgårde. Linje 17, min linje, som har buss for trikk. Nei. Nå klør det inni hodet. Plagsomt. Og det verste er at jeg har ingen, absolutt ingen grunn til å sitte her og være muggen. Det er så idiotisk så jeg skjems. Alt er jo egentlig topp. Det er til og med helg! Jeg er så bortskjemt på harmoni at det burde ikke vært lov. På tide og rulle inn puppen og ta seg sammen. Kanskje jeg skal vaske gulvet for å få ut litt energi. Det tror jeg. Faen meg!

Ingen kommentarer: