søndag 25. januar 2009

Konsentrasjonsvansker.

Nå har jeg sittet noen timer med litt skolearbeid. Riktig nok i tillegg til litt LA Ink. og litt facebooking. Men jeg lurer meg på om jeg ikke har litt konsentrasjonsvansker gitt. Alt jeg gjør av faglige ting tar så uhorvelig lang tid. Jeg sitter og veier ordene som skal skrives ned, grubler og detter ut. Jeg kan sitte og bare stirre og ikke komme på akkurat DET ordet som skal til for at setningen blir slik jeg vil. Irriterende! Det klarer liksom ikke å gjøre noe fort. Når jeg tenker at jeg kanskje kan tillate meg å slurve litt, for jeg må forte meg, så går det aldri som planlagt.
Ja, ikke så spennende. Jeg måtte bare si det.

Nå hører jeg på Ryan Adams. Det gjør jeg så og si aldri. Jeg har et mål om å høre litt mer på den musikken, som ikke får luftet seg så ofte. Det er ganske koselig. Og som regel kommer jeg fram til at det var en grunn til at jeg kjøpte cd'en.

Nå er det tid for knekkebrød, og kanskje, bare kanskje et glass med oboy. Ja, for den er ikke egentlig min serru. Jeg bare "låner" litt.

Ingen kommentarer: