onsdag 14. januar 2009

Jeg glemte å lage overskrift helt til nå.

Jeg vil ikke legge meg. Klokka er tjue over tolv, men jeg tenker at det må da være noe annet jeg kan gjøre, bortsett fra å sove. Jeg begynner ikke på skolen før halv ett, så jeg føler ikke jeg behøver å stresse heller. Jeg skal ikke nekte for at jeg er litt trøtt, men jeg har bare ikke lyst. Nå sitter jeg og hører på ymse klinesanger på youtube. Type love don't bother me, alone og my heart will go on. Det er tragisk og jeg liker det. Det lages ikke slike sanger nå lenger. Jeg tror det var en egen era. Er det i det hele tatt noen som roligdanser lenger? Gjør barna det? Hvem vet hva de driver med.

Idag har jeg:
-spist en salt og god havregrøt til frokost
-vært på skolen
-vært på cubus, posten, jysk og meny aka brukt for mange penger. Igjen. Det skjer så alt for ofte.
-jeg har kjøpt dyne og pute til ca 150kr. De som skal sove over her må altså sove i slum-dyne. Det går fint.
-Jeg har vært på quiz, og kommet på 3.plass.. og sett de andre komme på 1.plass. Flott! Selv om vi bare var 4 lag...

Jeg må kanskje pusse tenna nå. Bare for å være litt ansvarsfull og kul ovenfor meg selv i morra.

Ingen kommentarer: