mandag 23. februar 2009

Opp og ned. Opp opp opp.

Jeg har det med å få sånne små nedturer etter at jeg har hatt det veldig gøy.
Det føles unødvendig. Hvorfor ikke bare fylles med fryd?
Idag når jeg våknet etter en lang, og svært etterlengtet natts søvn var jeg litt der.
Der nede. Kanskje er man mest sliten. For man er jo glad. Man er glad for at ting ble bra, stod til forventningene og vel så det. Men så fylles man med litt vemod også. Fordi det er over.
Kanskje er vemod en bra ting. Hvertfall i dette tilfellet, fordi det springer ut fra noe fint.
Noe som har betydd noe.
Uansett. Det gikk over, dagen ble bra, og når jeg legger meg nå, så har jeg det godt.
Noen ting å glede seg over idag:
-Rent sengetøy
-Sol og varmegrader
-Å få synge av hjertens lyst i kor
-Komme til Silje, møte Andreas og få pizza.

1 kommentar:

Shubi sa...

Det var da svært til optimisme. Focus on happy? Nja, jeg vet ikke...