tirsdag 10. februar 2009

Kartlegging og by:larm

Ja, jeg sitt oppi bosoa og skriver kartlegging av en pasient. Samtidig har jeg nettopp bestilt by:larm-pass til meg og Silje. Hurra! Jeg håper det blir fint.
Idag fikk jeg gjøre det man alltid drømmer om når man må stå opp tidlig og gå på jobb. Jeg gikk og la meg igjen. Riktignok tilsa ikke formen gå på jobb, men jeg ga det et forsøk, og ga opp.
Så nå har jeg spist to frokoster. En klokka halv sju, og en klokka halv ett.
Jeg har lest en bok og der faren pleide ta med seg datteren sin, stå opp tidlig som vanlig, sette hun av i barnehagen, dra på jobb, komme frem, få bekreftet at det var søndag og stengt, hente datteren sin utenfor en stengt barnehage, og dra hjem og legge seg igjen. Så langt har ikke jeg tenkt å dra det. Men jeg ser poenget.

Jeg har ikke så mye mer å dele. Igår var jeg på teselskap med fyrstekake og kopp med skål. Det er for lite slikt i verden. Hvertfall blant ungdommen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt enig Kari, det er for lite slaberas nå til dags.

Anonym sa...

Jeg vet hvilken bok du leser :)