mandag 16. februar 2009

Bolle, vase og pai. Oh my.

Jeg er på snarvisitt hjemme hos far og mor. Det er trivelig.
Idag når jeg våknet var det snø på alle kanter. Oppe, nede bortover og sidelengs.
Jeg vet det er vinter, men jeg begynner å bli trøtt på hele konseptet.
Uansett, jeg lar ikke planene vike for litt forkledd vann.
Anne Marte og jeg durte ut til Lena for å gå i bruktbutikker. Jeg kjøpte meg en stor bolle og en hel bunke med fine rammer. Så dro vi på ting og tøy på gjøvik, og der kjøpte jeg en turkis vase, et par klipsøredobber og en nål som jeg ikke vet om er fin eller bare... nei, den er fin.
Nå er jeg hos mor og venter på at spinatpaien skal bli ferdig. Jeg tror faktisk det er første gang jeg lager middagspai, så det går vel ratt ikke så bra. Jeg er redd den blir veldig salt. Eller veldig tam. Eller for flytende og ekkel. Mange muligheter. Men det vil vise seg. Den som lever får se, og smake.

Ingen kommentarer: