tirsdag 3. februar 2009

Dagens nederlag

Jeg klarer ikke å like avokado! Det gjør meg sørgelig. Jeg har prøvd. Over flere år.
Det ser så tilfredsstillende ut å sitte og spise rett fra en avokado. Nå er jeg litt irritert på smakssansene mine. Idag måtte jeg kaste 1 og 1halv avokado, fordi jeg har kviet meg så lenge for å spise de at de ble muggete og rare. Så hvorfor kjøpe, tenker kanskje noen. Jo, for smaken kan endre seg, og hvis man ikke prøver, så skjer det hvertfall ingenting. Jeg vil nødig være kresen. Det synes jeg er en uting. Men det er noen ting jeg virkelig ikke kan legge min elsk på. Foreløbig inneholder listen bare 3 ting, nå ble det 4:

stekt sei.
kokt torsk
alt som er panert
avokado

2 kommentarer:

Anonym sa...

Også avokado som er så godt da. men er oppriktig imponert over at du har forsøkt så hardt. Er koselig å følge med på bloggen din. Klem til deg:)

Kari sa...

Klem til deg også, Tiri! Fordi du liker avokado, og fordi du skriver på bloggen! Det gjør meg glad! :)