søndag 22. februar 2009

Fastelavensbolle har jeg også spist.

Nei, men da var helga over da. By:larm er slutt for i år, og jeg har virkelig hatt det alle tiders! Hurra for å stille seg nøytral til hva fremtiden måtte bringe. Det funker hver gang!
Høydepunkter for min del må sies å være... hmm. Major Parkinson, El Caco, Harrys Gym, Pony the Pirate og selvfølgelig Whitest boy alive. Men de hadde man vel på følelsen at ikke kom til å skuffe.
Det var lite skuff ute og gikk når jeg tenker etter. Lukesky var ensformig, og røykete. Altså, hva er vitsen med å spille live, hvis bandet uansett er borte i all røyken? Jeg kan svare på det selv egentlig.
Lydia Laska... hm. Det var interessant og litt flaut.
Ja, men nå glemte jeg jo detektivbyrån! DETEKTIVBYRÅN HURRA! Gå sporenstreks inn og lytt! Bli glad og overlykkelig. Det er som å bo i en spilledåse der det er midtsommarsfest hele tiden. Trekkspill, synth, pannelugg og xylofon. Hva mer kan en kvinne be om? Det er ikke stort.

Ja, som man skjønner er jeg glad og lykkelig. Jeg er også særdeles øm under fotbladet etter mye trasking i snøen, våte sko med litt for mye ullsokk og harde gulv. På skulderen har jeg fått blåmerke, og jeg vet ikke riktig hvordan det kom dit. Men ja, det ble en svingom eller ti på babylon igår, for riktig å få avslutte helgen og feire Kristine. Det kan jo alltids hende jeg svingte meg borti noe som etterlater blåmerker.

Nå skal jeg spise fisk og pasta. Nam. Og så, ja så skal jeg faktisk se whitest boy alive en gang til!
Jeg er en heldig jente.

3 kommentarer:

Shubi sa...

Jeg er trøtt! Men vi skal se Whitest Boy Alive, altså. Kan hende jeg sovner... Fin oppsummering av helga, V. Hvalby (you know what I mean...).

Kristine sa...

Jeg hadde opptil flere trutmunnmerker på skulderne da jeg så meg i speilet i dag morres.

Kari sa...

S: i know what you mean.
K:Lurer på hvordan de havnet der :) Det var nok noen som var utrolig kjærlige på kveldingen.