fredag 6. februar 2009

I had a dream.

Nå har jeg våknet fra en litt merkelig drøm. Jeg kan ikke huske alt, fakisk nesten ingen ting. Det er egentlig ganske sjelden jeg husker drømmer. Men nå i natt måtte jeg altså, tydeligvis, innrømme for familien at; ja, røykte hasj én gang før komfirmasjonsleiren ( Det har aldri skjedd altså, det er derfor det kalles drøm. Det er ikke et long lost memory). Men når jeg hadde fortalt det, måtte mamma innrømme at dette var noe som skjedde på hvert kortreff, for hennes del...
Rart. Jeg husker ikke mer. Det var nok bare disse to innrømmelsene som rystet meg inn til leggbeinet.

Ellers var i går kveld en fin kveld.
Idag skal Mari, Silje og jeg endelig slå hengslene sammen, og spise middag. Så skal Julie feires i kveld. Fint, håper jeg.

Nå må jeg dusje av meg gårsdagen. Adjø.

2 kommentarer:

Shubi sa...

Haha! Hasj på hvert kortreff, liksom. Hadde tatt seg ut på KorMajor!

Anonym sa...

Hahaha! Fantastisk!