søndag 22. mars 2009

Kirkesøndag.

Begynner å bli god på det å være ute og slenge til klokka 4, for så å stå opp frisk og rask klokka ni for å komme seg på gudstjeneste. Etter at jeg begynte i kor har det vært noen av disse, og til min store overraskelse fungerer det som bare rakkern. Ja, det er faktisk lettere å stå opp klokka ni enn klokka tolv.
Syngingen idag gikk overraskende bra. Menigheten så litt dau ut, men det får ikke hjelpe.
Jeg liker å sitte sånn i kirka på søndags morgen jeg. Synge med varierende hell med på salmer man mer eller mindre ikke kan, og bare slappe av. Kanskje luktet jeg fyll, men idag tror jeg faktisk det ble overdøvet av en dame som satt to rader bak. Huhei. Det var rotten fisk altså... Jaja, vi har alle vårt. Jeg håper bare ikke jeg har det hun hadde.

Ellers har jeg ikke så mye å berette, bortsett fra at gårsdagen var festsam.
Kan lese mer om det på Shubi.

For de som undrer hvordan det går med karsen så kan jeg si, takk bare bra.

3 kommentarer:

Shubi sa...

Hva tror du hun to rader bak hadde?

Kari sa...

Bakteriell vaginose

Anonym sa...

Så hvem er den gamle flammen? Noen jeg ikke vet om? Fortell. NÅ!!!