torsdag 19. mars 2009

God dag!

Jeg er glad.
Ute er det knall sol. En sånn sol det føles som man ikke har sett på et halvt år.
Jeg ble ferdig med oppgaven igår, og idag våknet jeg av meg selv kl.9, ferdig sovet.
Nå har jeg vasket både rommet og meg, spist frokost og nå spiser jeg et grønt eple. Enda er klokka bare 12 og massevis av dagen er igjen.
Black Debbath hyller kvinnen i bakgrunnen, og de gjør det på en fin, fin måte. Femogtrevde og Heit! Finnes det noe finere å synge om?
I kveld vil jeg drikke øl, og utsette bekymringene til de kommer og tramper meg på føttene.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I går den dag hadde jeg "Femogtredve og heit" på hjernen, samtidig som Per Jo nynnet på "Den 5. statsmakt". Nesten litt spooky..

Kari sa...

Hva gir du meg!?

Dexter sa...

jättebra låt :D

här du text på det?