lørdag 28. mars 2009

1-2-3-4

Idag er det veldig stille.
Litt sånn hvit himmel-tiden går sakte-støv i luften-stirre apatisk ut i rommet-stille.
Selv om jeg prøver å bråke litt med musikk er alt rolig, og alle bevegelsene går ganske sakte.
Av og til kan man bli litt rar av å ha munnen igjen over så lang tid, og alt som foregår er oppe i ens eget hodet.
Jeg har spist havregrøt med blåbærsyltetøy til frokost, og en kornmo med brunost. Det var kl. halv elleve, så nå er jeg snart sulten igjen.

Siden jeg vet jeg ikke skal gjøre noe annet enn skole i helga tasser jeg bare rundt i slabbedask klær, og det gjør ikke tingene noe bedre. Jeg føler meg som en sliten ullsokk med hår på.
Nå skal jeg hente klesvasken, og så skal jeg gå en tur.

Å, nå kom det nettopp en eim av grill inn gjennom ventilen.

1 kommentar:

Shubi sa...

Det er sånn du blir av hvit uke! Sokk med hår? Skjer ganske ofte, kan jeg fortelle. Særlig hvis du er med Mari en stund.