torsdag 30. april 2009

Hyperaktiv natt!

Jeg er trøtt, men ganske glad og litt ivrig. Jeg har ikke så lyst til å sove. Jeg har lyst til å danse.
Nå har jeg spist to brødskiver fra brødet som jeg bakte tidligere idag, og som hevet til min store glede og overraskelse. Nå hører jeg på Monteé og Isle of Now fordi jeg synes sangen er fantastisk og jeg blir glad, og får enda mer lyst til å danse, med hendene over hodet. Jeg tenkte legge ut linken til youtube, men du kan jo bare høre på den på spotify. Eller p3. Men nå er det kveld og natt. Og når klokke blir 0615 må Kari stå opp og dra i praksis. Hvis hun ikke tar en spontan studiedag, hvilket er uaktuelt, men særs fristende, og Silje ringte, og jeg er glad. Og snart er det helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det høres ut som de synger I love man, evt. isle of man.