onsdag 1. april 2009

kald, varm, trøtt

Isted var jeg kald. Nå er jeg varm. Sånn varm i kinna og øynene som man blir når man har vært ute hele dagen. Det er jo fint det da. Godt å være varm.
Julie og jeg gikk til skolen idag, og det var nydelig vår, og tok mye kortere tid enn hva jeg innbilte meg. Vi prustet og peste oss opp telthusbakken, som er sabla bratt, men fantastisk fin. Antagelig finest i Oslo. Men helst på vei nedover.
Så kjøpte vi is. Iløpet av to dager med vår, har jeg spist 3 og en halv is. Jeg ser at det ikke kan fortsette på den måten.
Etter nok en kjedelig forelesning var vi nede i byen en tur. Jeg fant ingenting jeg hadde lyst på, og det gjorde meg glad.
Istede "sydde" jeg et nytt skjørt av et gammelt skjørt(det var ikke store prestasjonen. Klipp-sy) som lå i stoffresteposen. Så Gina Tricot, HM og cubus, dere kan bare gå og legge dere.
Jeg blir forresten med.

God natt.

"Oi, hei! Hennes og Mauritz, hva gjør dere her i fotenden? Nei, der er jo Gina Tricot også. Dette blir en koselig natt. Skal vi ligge i skje? bra jeg har fått så stor seng da."

4 kommentarer:

Shubi sa...

Hva er det siste sitatet? Fra tankene dine, liksom?

Anonym sa...

Hehehe, sovet godt?

Kari sa...

ja, siden de hadde gått og lagt seg.

Kari sa...

og ja, jeg sov godt!