lørdag 25. april 2009

Hva skjer med bloggen?

Sa Silje. Og Linda. Så ja.. hmm. Det skjer tydeligvis ikke så mye, og det er jo dumt.
Men nå skal det ble andre boller, og jeg skal stramme inn og opp og bli flink.
I løpet av neste uke så skal jeg prøve å si noe hver dag, for jeg vet, det er jo det som er bra.
Og jeg skal ta med meg kamera rundt omkring, men det er så lett å glemme, og det er litt mas og pes. Eller nei, det er bare flott.

Idag har jeg hengt på pynten på festningen med Silje. Det var trivelig og veldig fint. Se der, der skulle jeg hatt kamera. Vi rappa, rap'et, ræppa (tror jeg nesten må skrive det sånn jeg) til Karpe Diem og jeg fikk klemme litt på magen hennes. Kan man ønske mer?

Igår spiste Mari og jeg middag hos silje. Laga potetsuppe og spiste sjokoladekake med bringebær. Skulle tatt et lite foto der også, men ja, det var like godt som det høres ut som.

Nå skal jeg ta et par paracet for jeg driver å brygger på noe jeg ikke vil brygge på, så skal jeg dusje og så skal jeg spise og kle på meg kanskje en kjole. Det blir fint. Silje lover vin og grønne skoger og jeg sier takk og amen.

Heretter skal alt bli fryd og gammen!


I mangel på blåveis så har jeg plukket/stjelt litt Skilla i en park. I smug, når ingen så det. For nei, jeg spretter ikke rundt i hopsatakt med en liten blomsterbukett i hendene når det våres i parken... Selv om jeg vet at noen av dere tror det.

4 kommentarer:

Shubi sa...

Setter pris på et nytt innlegg her på Kari kan... Fint :)

Tiri sa...

Så hyggelig at du er tilbake:) I dag så jeg en sykkel og hadde veldig lyst til å bli sykketyv. For det var sånn en fin rød sykkel, også sto det Kari på den. Sånn midt i ramma med metall stenger. Litt vanskelig å forklare, men jeg hadde i alle fall vedig lyst til å stjele den til deg:)

Kari sa...

Og jeg som trenger sykkel! Den er nok egentlig min, så det ville ikke akkurat vært tyveri. Mer å bringe den til sin rettmessige eier.

Tiri sa...

Jeg tror også det. Hvis jeg ser sykkelen igjen så stjeler jeg den og sykler til oslo!