søndag 26. april 2009

Bla bla bla, tittel er ikke så lett å komme på.

Nå ligger jeg som et slakt på senga og undrer meg over hva jeg skal bruke dagen til... Jeg kan skrive mål i forhold til praksis eller jeg kan ligge og fortsette og stirre i taket, hvilket er en undervurdert aktivitet. Gjennom et lite glippe i gardinene tror jeg jeg kan skimte at det er overskyet. Greit nok. Jeg har ikke egentlig vært oppe og testet formen ennå, men jeg tror jeg kan si at den er relativt god.

Igår var jeg hos Anna Marie, sammen med Nina og Silje, hvilket var fint og flott. Det ble som vanlig hopp og sprett og tjo og hei. Jeg klarte til min store overraskelse å gå opp i bro, en aktivitet som jeg egentlig ga meg med på barneskolen. Det er kanskje ikke en like stor kunst å gå opp i bro, som ned. Men det blir litt mye å forlange fra min lite turnervennlige kropp.

Ellers dro jeg inn et shotteglass med saltvann via nesen i mangel på nesespray. Det hjalp veldig godt for en liten stund, selv om det kanskje ikke er noe man begynner med på større tilstelninger. Men å putte ting i nesen er jo god, gammeldags underholdning.. Jada.

Kvelden endte vel på Revolver. Hvertfall for min del. Når man sitter på do der, så kan man kikke inn i et hull i veggen (hm, hørtes plutselig ut som et helt annet type utested...), men jo. Da får man se små menn som skyter på hverandre. Det ser slik ut:



Og etter det så tuslet jeg hjem. Gikk litt feil, men etter ganske lang tid, så kom jeg hjem. Og godt var det!

2 kommentarer:

Shubi sa...

Et lite kikkehull på do. Kinky.

Anonym sa...

Hehe, fikk du inn et helt shotteglass med vann i nesa?