fredag 17. april 2009

Natteinnlegg

Nå er klokka mi 5 over 4. Men jeg er ikke særlig trøtt. Jeg har vært ute og ruslet. Klokka sju møtte jeg Mari, Maje og Silje på ett thailandsk spisested. Så dro vi på revolver og tok en øl. Der var det mange oslo-hipstere, ja det rett og slett ynglet. Utrivelig. Så da dro vi på mono, garage og tilslutt funhouse, som selvfølgelig er finest. Vi danset litt og lo. Noen virket rusa, mens andre var bare hyggelige. Utenfor vinduet kvitrer fuglene, for for dem er det morgen nå. For meg er det natt, og jeg skal levere eksamen før klokka ti. Hurra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra!

Unknown sa...

Gikk eksamenen bra? Håper det. Advarsel: Vi følger med deg fra huset med fem etasjer! ;-)

Kari sa...

Huset med 5 etasjer... mystisk. Eksamen gikk sikkert dårlig. Vanskelig å si.

Kari sa...

Aha! Du lurer ikke meg nei.. Jasså jasså. Så trivelig å bli fulgt med da. Jeg trenger noen som kan holde litt oppsyn.