mandag 27. april 2009

Tidlig mandag morgen-innlegg.

Har et par minutter på meg før jeg må dra i praksis. Nærmere bestemt 8..
Jeg lurer på hvorfor det er sånn at tidlig på morgenen, når man ikke egentlig vil stå opp, så føles alt litt verre... Hvis det er noe jeg gruer meg til, eller som føles litt slitsomt, så er det 20 ganger verre tidlig på morgenkvisten. Det er litt rart det der. Håper det går seg til. Jeg har jo fortsatt 8 uker igjen i praksis. Jeg kan jo ikke sitte som en nervebunt hver morgen og gruble.

I natt, takket være lørdagens vors og dets innhold av spøkelseshistorier, sov jeg ganske dårlig.
Jeg takler ikke sånne ting. Kan ikke se på åndenes makt. Jeg blir paranoid.
Så nå forestiller jeg meg en uke med dårlig søvn, hvilket sikkert fører med seg ennå mer engstelige morgener. Ond sirkel der altså.

Nå er klokka sju over sju, og jeg må ta på meg skoa.

2 kommentarer:

Shubi sa...

DET FINNES IKKE SPØKELSER! Men i går var det noen som tok i døra som ingen vet hvem var...

Kristine sa...

Å hei' der var det plutselig kommet tre innlegg! Nå blei jeg glad!!