søndag 3. mai 2009

Torsdag, fredag lørdag. Hviledag.

Ja, da ble det ikke riktig sånn som jeg sa, med å blogge litt hver dag. For plutselig var det søndag, og helgen har bare vært en lang rølpefest med litt søvn innimellom. Nå er jeg sliten, men glad.
Jeg kan jo begynne med torsdagen. Møtte Mari, Silje og Vera for å se Sons of liberty sin forestilling Pre Sang Real på sjokoladefabrikken. Det var veldig underholdene! Jeg har aldri sett de før, men når det hele startet med å tylle i seg store mengder vaniljesaus, sjokoladesaus og kirsebærkompott, for så å spytte og sprute det ut på hverandre, så var jeg solgt. Alt var stygt og grisete. Dorullnisser, oppblåsbare dukker og loff som sko. Hva er det ikke å like?

Etterpå dro vi på åpningen av Sosialen. Kanskje ikke helt som forventet, men det var jo fint og flott. For all del. Så ble det garage. Og nach... På det tidspunktet var jeg ganske mett av alt så jeg bestemte meg for å tusle hjem. Fikk ikke gått mange skrittene før jeg ga opp, og satte meg i taxi. Taxisjåføren som prøvde å leke hobbypsykolog forhørte meg om hvordan jeg hadde hatt det, og med mine noe mutte svar kunne han på slutten av turen konkludere med at "ja, men du ser jo ikke ut som no partyjente, så du bør kanskje bare holde deg hjemme..." Takk skal du faen meg ha. Det var den dagen.

Fredagen og 1.mai som det jo var bestod av parkhenging/ligging, på st.hanshaugen og en svært så vellykket vårfest i kollektivet. Når jeg et stykke ut på lørdag ettermiddag fikk krøket meg hjem fra Silje, var egentlig det å dra ut igjen uaktuelt. Hvertfall for folk som akter å høre på kroppens signaler om å ta det rolig. Men av frykt for å kanskje gå glipp av noe slepte jeg meg ut igjen i 10-tiden, og idag kan jeg ikke egentlig si jeg angrer på det. Det var gøy, og jeg brukte ingen penger, hvilket man alltid kan si seg fornøyd med.

Det var det. Nå burde jeg gjøre litt skole. Burde. Vi får se. Jeg skal hvertfall legge meg tidlig. Typ før sola går ned. Jeg velger utslitt fremfor uthvilt på en søndag. Lett.

3 kommentarer:

Shubi sa...

Typ ;)

Kristine sa...

ja..typ, hehe...det skulle jeg også til kommentere.

Kari sa...

tenkte jeg ikke over, men javel :)