søndag 24. mai 2009

Veksling mellom helt tom og altfor full.

Tom som tannkremtuben snart kommer til og bli. Og flaska med spenol. Og hårsprayen. Igjen. Alltid hårspray. Ting som er særs kjedelig å kjøpe, men som man må ha. Spenol er forresten så billig at det er en fest å kjøpe. Åtte kroner. Ingenting som koster så lite lenger. Enn så lenge er det bare jeg som er tom, og jeg håper å kunne fylles opp igjen for under en tier i løpet av uka selv. Jeg vil ikke klage og mugne til bloggen, men idag er det det den er til for. Kanskje har jeg skrevet akkurat det samme før, jeg har hvertfall tenkt tanken jævlig mange ganger før, om at jeg har alltid har hatt det så bra, så når ting ikke er på topp så er alt bare dritt. Idag har det vært litt dritt, men silje har forbarmet seg over en patetisk sjel og sittet og trikket fra den ene til den andre siden av byen sammen med meg. Det virker beroligende.

Sola har knapt nok gått ned, men jeg har tenkt til å legge meg og sove på trass. Håper det fungerer.
Jo fortere jeg sovner, jo fortere er de kjedelige hverdagene over, og så blir det torsdag og helg og fri. Ja, vær så snill kom!