onsdag 20. mai 2009

23 er det 9.primtallet. Hurra for meg.

La meg tidlig, tidlig igår. Typ halv ni, i håp om å kurere forkjølelsen. Våkner grytidlig idag, mer forkjølet enn noen sinne. Det er greit! Hvis det er sånn det skal være kommer jeg uansett til å kjøre en helt annen taktikk idag på bursdagsfesten. Jeg skal drikke meg ut av forkjølelsen i stor stil, og hoste bursdagsgjestene i fjeset. Hvem trenger såpebobler når jeg ler så snørrboblene står ut av nesa. Det er ikke pent, men hvem vil vel være det. Det er min dag i dag, og alle plikter å synes det er sjarmerende.

Har ikke tenkt så imponerende mange tanker rundt det å fylle 23. Jeg synes det klinger bra. Ålreit tall som jeg setter min lit til. Det 22. året har vært fantastisk, jeg håper vel egentlig det bare fortsetter i samme stil.

Nå skal jeg stå opp et kvarter før enn vanlig, fordi jeg har så mye bursdagsenergi. Jeg skal smile til meg selv i speilet, klappe meg litt på kinnet og så skal jeg lage meg en bursdagsfrokost.
Host host fra meg til meg, med ønsker om en god dag. Takk!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med dagen!

Shubi sa...

HURRA! :)