søndag 10. mai 2009

Hallo, roper jeg.

Ja, nå er jeg altså på Raufoss. Det er ikke så verst.
Selv om jeg jo har godt etablert frykt for å gå glipp av noe gøy som kanskje skjer i Oslo, så har jeg klart meg bra. Kjente kanskje et lite stikk av lengsel igår når jeg la meg halv elleve-ish, men men.
På fredag var jeg og så riksteateret sin oppsetning av Pan. Veldig fint, eller "litt spesielt" som det heter herover. De brukte bl.a musikken fra twin peaks, hvilket gledet Anne Marte og meg.

I går jobbet jeg hele dagen på sjukehuset, og på kvelden var det hjemmelaget veggispizza og rødvin.
Siden ble det skumbad, litt mer vin, sjokolade og "kvinne kjenn din kropp" før jeg gikk og la meg i den utrolig myke senga som føles litt som et lite rede.

Nå idag har jeg vært ute og gått i skauen med Marte. Fått luftet våre hormonelle sinn blant hvit og blå veis. Om en times tid begynner den lange seinvakta..

I morra må jeg ta et tog som går kvart på fem, for å rekke praksis til klokka åtte. Au!

2 kommentarer:

Marte sa...

Det gjorde seg med en luftetur:)

Kari sa...

Absolutt!