søndag 4. oktober 2009

Dårlig dag? Aldri hørt om.

Trodde det skulle bli en skikkelig drittdag idag. Av og til så lager man liksom morgendagen litt vrien for seg sjøl. Men gjett hva! det ble en god dag! En god og fin dag, fylt (som ei fylt pepperonivørkje) med sol, og oliven, brød og ost, benk- trikk- og busshenging, utforsking av utkantoslo og latter til krampa tar deg. Trivelig verre. Nå er jeg glad og senga er mjuk, sjøl om puta er litt våt fordi jeg ikke orket føne håret. Nå skal jeg sove og prøve å unnlate være paranoid og mørkredd. Denne forsømte og ignorerte bloggen skal forhåpentligvis få litt mer oppmerksomhet fra a mor sjøl fremover. Kanskje det å skrive her bringer meg litt tilbake til det skriftlige livet generelt, for jeg må jo si at det virkelig går til helvete med alt skriftlig skolearbeid. Hjernen har sluknet på den siden som antagelig skal fungere til slike ting, hvilken side det nå måtte være.

Nå skal jeg sove, og det skal Trentemøller hjelpe meg med.

Ingen kommentarer: