onsdag 21. oktober 2009

21, 22, 23

Jeg nyser, har mistet smakssansene og er generelt unøv. Nå har jeg laget ei lita liste med låter som passer meg fint idag.

Camilla fyller 22 år, og vi har feiret med middagspølser, rullekaka og et lite glass vin.
Det var sikkert godt, jeg vet ikke. Kjente ingenting.
Det føles unødvendig å være i dårlig form når man egentlig vil ut og feire vennene sine.

Selv om milla fyller 22, så heter nå dagens spot 23. Jeg begynner å bli tom for å komme på titler generelt. Idag er det jo den 21, så den kunne hett det og. Kunne hett så mangt. Men nå blir det 23, for dette er mitt tall. Jeg tenker at det er ikke sikkert du får noe ut av det her, men den gjør ikke så mye, for da kan du bare lage din egen liste, kalle den noe annet, og være fornøyd med det.

23

Ingen kommentarer: