tirsdag 13. oktober 2009

kjapt kjapt

Ute er det sånn som alle høstdager bør være. Sol og sterke farger.
Jeg har vært på skolen fra ni, og siden en tur innom fretex der jeg kjøpte tre fine rammer.
Nå er jeg hjemme og har spist pensjonistmiddag, altså klokka ett, før jeg skal på skolen igjen til klokka fem. Klokka tre skal jeg møte silje på kaffefuglen.
Jeg har kjøpt sju rosa tullipaner til 15kr, og jeg er litt kvalm etter den tandooritingen jeg nettopp har spist..
Dessuten fryser jeg selv om jeg har på ullkjole, og er litt øm under beinene etter å ha gått til skolen i tøysko.
Alt er vel, og jeg glemte å si at jeg så på true blood mens jeg spiste.
Foretrekker å se det mens det er lyst ute.

2 kommentarer:

Shubi sa...

For en kokt-ned-til-beinet-kort-og-konsis-no-bullshit-oppsummering av dagen! Flott, du.

Julle sa...

hva sjer med at alle heime plutselig skal fatte interesse for true blood? Det er so last year, lissom.