onsdag 7. oktober 2009

halleluja.

Fin onsdag. Jeg har fått meg ny iPod etter at min forsvant på en øytur på forsommeren. Eller det man da trodde skulle være forsommer, men som istede viste seg å være sommeren i sin helhet. De to ukene. Det var da det skjedde. Og siden dengang har det å gå alene, sitte på bussen, og generell forflytning på egenhånd vært en trist affære. Men nå blir det godt å være meg igjen, og den røde, blanke iPoden er fullstappet av go'biter. Mumsi.

Ute er det strålende høstvær, jeg har vært ute og skaffet til veie vin til i kveld, for da skal Snurpern, Silje og jeg kose vors. Dessuten så møtte jeg en gammel venn på kiwi når jeg egentlig bare skulle ha en brokkoli, og sånne ting kan jo gjøre hele dagen spør du meg. Det var trivelig. Noe å skrive hjem om, men det trenger jeg ikke. For i morra tar jeg toget og drar dit selv.

Ingen kommentarer: