tirsdag 22. september 2009

Oh yeah. ikke fordi jeg jubler, men fordi de nettopp sang det.... Would I lie to you baby, would I lie to you- oh yeah.

Igår kom søstra mi på besøk. Og sammen med henne kom mamma sin pc og et par nypussede dr. Martins fra pappa. Jeg er veldig glad for begge deler. To ting som gjør hverdagen veldig kjekk.
Tøyskoenes dager er (nesten) talte, hvertfall her i gården, hvor skoene nesten ikke henger sammen etter sommeren. Og pc'en min ligger på hylla til spott og spe. Der skal den få ligge til den klarer å oppføre seg, og slutter å trasse bare fordi den kanskje fikk litt alkohol på seg under et vors for hva da... 1 år siden? Selvfølgelig finner de som skulle REPARERE og FIKSE, og gjøre livet lettere for meg, ut at den er vannskadd. Vannskadd du liksom. Ølskadd. Akkurat som meg (og deg).

Jaja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Charles & Eddie, cool.

-Mari