mandag 29. juni 2009

Nå fær je snart!

Hurra! I morra, klokka kvart på åtte, setter jeg nøkla i saaben og suser avgårde! Først til Viken for å reime fast Silje i passasjersetet, og så bærer det avgårde til Arvika. Sammen med Whitest boy og Trainspottingsoundtracket skal vi rytme oss nedover Hedmarken.
Jeg håper på gode dager! I tillegg til Silje og meg kommer Depeche mode, Röyksopp, Bob hund, Frida Hyvönen, Santigold, Florence Valentin, Thåström, Anna Ternheim, Mars Volta, Mando Diao, The Sounds, Fleet Foxes og hurra det må bli bra!
Jeg har pakket alt jeg trenger + så altfor mye mer. Fant ei fin regnjakke fra Frank Shorter i kjelleren som jeg nesten, men bare nesten, håper jeg får bruk for. Men i følge min gode venn og fiende yr.no så er det meldt knallvær og 29grader i Arvika hele uka. oioioi.

Før den tid skal jeg svalke meg litt i skumsjøen sammen med Marte. Har spontanbada litt i mjøsa før idag også. Endte med våt truse og bikinioverdel som lagde melkesprengmerker på singleten. Men det er greit. Folk må gjerne tro jeg er i lykkelige omstendigheter. Nå derimot velger vi litt mer egnet badetøy og tar med håndkle.

Hej hej.

1 kommentar:

Kristine sa...

Å hei!Det var fryktelig mange bra band på en festival! Jeg er missunnelig...dere får kose dere massemasse!God tur!Finn på masse tull!