lørdag 27. juni 2009

For varmt for tittel

Ja, det er ikke så mye å si eller skrive. Idag er det lørdag, i morra er det søndag.
Jeg er varm og beina er møkkete. Når det er sånn vær som nå må man gå barbeint hele tiden.
Til min store glede og andres forargelse.
Jeg tror man lever lenger om føttene danner seg et skikkelig immunforsvar. Folk som fyller 105 år kommer alltid med usakligheter når noen spør hvorfor de fortsatt lever. Jeg skal oppgi det som grunn når jeg bikker mine hundrede. Gikk barbeint og brukte jævlig mye hårspray.
Hei hei. Hva mer kan man si?
Igår var det fest på toten. Lekte "høl i hatten" og laga blomsterkrans. Flott. Silje og jeg øvde oss på våre telt-skills som det viste seg ikke trengte så mye øving. Jeg trenger derimot øve på å sove så tungt at oksygenmangel og 50 grader ikke plager meg.
Jeg ser med et litt bekymret blikk på hele neste uke, hvor vi skal koke sammen i familiens firemannstelt. Men det er greit.
Nå har jo "alle de andre" dratt på Roskilde. Så hvem skal lese bloggen da? Jo, det skal DU gjøre.
Og la oss håpe at de får det kjempefint! HUrra!

1 kommentar:

Shubi sa...

JEG leser bloggen! Og hvorfor gjør jeg det? JO! Fordi vi er i symbiose, Kari. Vi er DER *kryssefingrenesomiljugekors*!