søndag 7. juni 2009

Skall du hänga med?

Akkurat som alt annet her i livet går denne bloggen litt i rykk og napp. Jeg håper noen fortsatt henger med på den noe ustadige syklusen.

Jajaja. Nå er det Søndag og jeg slapper av på en måte jeg ikke har gjort på leeenge. Det føles så godt! Det er som om jeg ikke har noen verdens ting hengende over meg, selv om det har jeg i aller høyeste grad. Er allikevel fornøyd med å kunne la bekymringene vente til i morra. Da skal jeg ta det! Da skal jeg være noe helt voldsomt flittig og flink. Det skal bli så bra... Åh, så godt det er å lyve litt for dere og megselv. Like godt som gomp.

Ellers kan jeg meddele at jeg skal på Arvikafestivalen. Hurra! Depeche mode, bob hund, detektivbyrån, röyksopp, Florence Valentin, Frida Hyvönen, Santigold +++

Jeg har ikke fantasi til å si så mye mer jeg. Tror jeg skal se på en film til og bare være.

1 kommentar:

Shubi sa...

Hurra for filmmaraton i ensomhet og Arvikafestivalen!