tirsdag 16. desember 2008

Tirsdag

Sitter her med en sovende Guro ved min side. Det kommer mer og mindre lystige julesanger ut fra mr. Sufjan Stevens, og jeg tror jeg omsider kan si meg ferdig med semesteroppgaven. Ute er det ruskevær. Sikkert noe Guro har dratt med seg over fjellet fra Bergen. Det begynner å bli mørkt, selv om klokka bare er 3. Egentlig har det vært mørkt mer eller mindre i hele dag. Det er koselig når man vet man ikke behøver å gå ut, og bare kan ligge mellom puter og dyner.
Jeg gleder meg til i kveld for da skal vi spise grøt med mandel i før vi skal en tur ut. Fint og flott!
Hm, jeg har ikke egentlig så mye mer på hjertet.
Jeg er glad for at den ene etter den andre setter snuta hjem igjen nå. Det er mange det er godt å se igjen.

Hvis vannet har kommet tilbake, skal jeg ta meg en dusj.

Ingen kommentarer: