torsdag 4. desember 2008

Helg!

Nå gleder jeg meg til helga kan jeg fortelle!
I morra skal jeg på julebord. Hurra! Jeg elsker julebord! Sikkert fordi jeg aldri blir bedt i noen. Eller det er ikke heeelt sant, for det har skjedd. Men når man ikke er i jobb så er det jo ikke så lett.
Da må man ta saken i egne hender og arrangere det.
Jeg gleder meg til å pynte meg, og tenker og tenker på hva jeg kan ha på meg. Jeg tenker på om jeg skal ha leppestift eller øyenskygge. Dette er sånne tanker jeg faktisk har endel av, og jeg skammer meg ikke over det heller. Av og til må man tenke litt på leppestift også. Selv om det er mange andre ting å grunne over her i livet. Uansett. Jeg håper det blir skoj og et minne for livet man ikke kommer til å huske så mye av!

Lørdag! Oioioi, på lørdag ja da er dagen endelig her! Etter ett langt halvår, som har gått ganske fort, skal jeg eeeendelig få se Silje igjen. Jeg kjenner det prikker i hendene bare jeg tenker på det, for jeg gleder meg så fælt. Og så skal hu sove over her til søndag på en tynn, tynn madrass. Det blir kanskje ikke så deilig... Men der det er hjerterom er det husrom osv. Og my love is all i have to give. Ja, jøjje meg så koselig vi skal få det!

Søndag, ja da tror jeg ikke det kommer til å skje stort gitt. Jeg skal bare ligge og purke på senga.

2 kommentarer:

Burugle sa...

Jeg gleder meg også til julebord, Kari! Dog, det plager meg at det snør så inni granskauen (eller, det er jo egentlig inni byen det snør..uansett) når jeg skal ha på meg skjørt, sminke og høyhæla sko. Dette kan bli en utfordring, du.

Kari sa...

hahaha, ja hadde vi bare skulle vært uti granskauen. I en liten lavvo! Det hadde vært saker det. Skjørt, sminke og høyhæla sko! Nå gleder jeg meg enda mer :D