søndag 21. desember 2008

Juleferie?

Det kan virke litt som om jeg har tatt juleferie. Jeg tror kanskje jeg har det. For en stund... Plutselig var det bare jul. Det er gått så fort som svisj og svusj. Det var jo akkurat slutten av November, og jeg følte jeg tjuvstartet litt når jeg satte på julemusikk, og ville lage julekort. Men jeg har ikke fått laget noen kort ennå! Hva skjedde? Neimen om jeg vet. Tiden bare rant bort (på en elv av øl?).
Jeg tror jeg er ferdig med alle gavene, men det er ennå litt småting som må fikses og ordnes.
Uansett det er så deilig å komme hjem til snø og ro og fred, og vekk fra Oslomaset for en stund. Nå kan jeg slappe av. Klokka er bare 8, men jeg håper den blir litt mer fort, så jeg kan gå å legge meg. Har lyst til å sovne tidlig så jeg kan få maksimalt ut av morgendagen.
Godnatt, raringer.

Ingen kommentarer: