tirsdag 9. desember 2008

Semesteroppgave vs. iPod

Idag har jeg kjøpt en stor julegave til meg sjøl...


Wow, sier du?
Det kan du godt si. Jeg wow'er litt sjøl, for jeg er ikke egentlig så interessert i sånne elektroniske saker. Men den er jo smått fantastisk. Det er plass til ca. 30 000 sanger og jeg fyller bare opp en brøkdel. Håper den varer i all evighet!
Hadde egentlig bestemt meg for å komme et stykke på veg med semesteroppgaven idag. Men da jeg fikk denne mellom hendene føltes plutselig alt annet mindre viktig. Jeg kan jo alltids prøve meg på nytt i morra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow! den var fin:D

Anonym sa...

For et genialt kjøp Kari!
Jeg har selv en ipod som faktisk ble full i går, og jeg skal si deg at det ikke er bare bare å sile ut god musikk bare pga plassmangel.
Grattis med førjulsgaven!

Kari sa...

Takk, takk. Den er veldig fin. Selv om det føles som om man nesten ikke har noe musikk :) og at jeg nesten ikke tør ta den frem på bussen i frykt for at noen skal bli misunnelig og overfalle meg.

Det å måtte luke ut musikk er no dritt! tror jeg hadde 1 eller 2 gb på den forrige, så der var det trangt om plassen.